Saturday, August 21, 2010

Bagaimana menjinakkan GBPJPY



8 comments:

  1. bah ajar teknik dia bos.. on skype/ym tuk conference.. ajak la murid2 kau tuk bincang sama2 time conference.. supaya buli tau bila mau open order sama2 hehe

    ReplyDelete
  2. Ramai Trader yang menggelar GBPJPY adalah pair hantu.Ini disebabkan ramai yang telah MC dengan pair tersebut.Tapi yang sebenarnya tidak seperti itu.Tidak Terlalu mudah,tidak terlalu susah untuk menjinakkan pair tersebut.Yang penting tuan2 tahu kemahuannya. Di MIYH, anda akan berpeluang untuk belajar menguasainya tapi bukan dalam masa yang sinkgat.

    ReplyDelete
  3. pasti.analisis cepat dan pantas di ym.tanaknahagan@yahoo.com
    percuma selama 2 bulan..

    ReplyDelete
  4. Teknik yang dibawa oleh sifu sangat bagus.. Walaubagaimanapun ia perlukan masa dan banyak latihan.. Yang penting sekali ialah disiplin dan emosi.. Sy masih belum dapat menguasai teknik ini dengan baik dan masih mencari2 masa entry yang paling sesuai..

    ReplyDelete
  5. GJ senang dikuasai jika kita dpat menguasai sifat2nya dan juga ciri2 pergerakannya melalui 3 rakan baiknya.Ramai trader yang menggunakan lebih daripada 10 indicator dan ada yang sampai berpuluh2,tapi masih x dpat menguasai GJ.di MIYH anda cuma menggunakan 2 indicator aja,iaitu candle dan fibonacci.

    ReplyDelete
  6. Tuan, blh ka senaraikan sifat2 dan ciri2 GJ tu. Tuan PM ja di YM sy kalau tuan free ya. Tq tuan.

    ReplyDelete
  7. Good morning to all my friends. what i want to say that gj/uj/gu will going down today.All retracment already complete,but market going very slowly.

    ReplyDelete